#mutlumüşteriler
250₺ ÜZERİ ÜCRETSİZ KARGO
İLK SİPARİŞİNİZDE %10 İNDİRİM: İLKSİPARİS
#mutlumüşteriler
250₺ ÜZERİ ÜCRETSİZ KARGO

Ödeme ve Teslimat

Ödeme

Siparişinizin ödemesini Kredi Kartı ile yapabilirsiniz.


Sipariş Bedeli İadesi

Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; Emoka Gıda Mad. San. ve Tic. A.Ş. beş iş günü içerisinde ürün bedelini hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir.


Ödeme Takibi

Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir.

Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.

 

Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir.

Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur.

Teslimat

Siparişlerinizi yoğunluk durumuna göre 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim ediyoruz. Kargo firmaları da mesafeye göre 1-2 iş günü içerisinde teslimat gerçekleştiriyorlar. Ancak kampanya dönemleri, özel günler gibi durumlarda bu sürelerin uzayabileceğini göz önünde bulundurmakta fayda olduğunu hatırlatmak isteriz. Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz.

Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. Tekirdağ merkezli şirketimizden ürünler sipariş sayfasında belirtilen kargo firmasıyla gönderilecektir.  

Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir. Yurt dışı siparişleriniz için info@emokagida.com ile iletişime geçiniz.

 

Lütfen dikkat ediniz!

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturunuz ve ürünü teslim almayınız.

Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği ve ürünün taşıma esnasında hasar görmediği kabul edilmektedir.

 

Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda 0532 683 99 24 numaralı whatsapp hattımıza durumu bildiriniz. Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde kargonuzla ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanması sağlanacaktır. Bu mesaj içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmaların hızlanmasına yardımcı olabilirsiniz.


Ürün yanlış ise: 0532 683 99 24 numaralı whatsapp hattımıza durumu bildiriniz.